תנאי שימוש

ברוכים הבאים לאתר “כישופים: הקדרה המבעבעת של כרמית” (להלן: האתר), המצוי בבעלות כרמית מזרחי (להלן: הבעלים) ומנוהל על ידה. השימוש באתר, לרבות פלטפורמה, תכנים, עיצוב, וקבצים גרפיים, מעיד על הסכמתך לתנאי השימוש המפורטים להלן, לכן אנא קרא אותם בקפידה לפני המשך גלישה באתר.

תנאי השימוש מנוסחים בלשון נקבה לצרכי נוחות בלבד והם מתייחסים לכל המינים.

קניין רוחני

האתר פועל על פלטפורמת WordPress בתבנית Magazine-Basic שנבנתה ועוצבה על ידי bavotasan.com, ונעשה בה שימוש לפי התנאים של bavotasan.com. התבנית תורגמה לעברית על ידי הבעלים עבור האתר ונעשו בה שינויים על מנת להתאים לאתר. כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני בתכני האתר, לרבות טקסטים, קבצים גרפיים, עיצוב, מאגרי נתונים,סרטונים, קבצים קוליים, יישומים, סימנים ואייקונים וכל תוכן אחר (להלן: התוכן) שייך לבעלים, אלא אם כן צוין מפורשות אחרת, וחלים עליו דיני זכויות יוצרים על פי חוקי מדינת ישראל ואמנות בינלאומיות.

שימוש באתר

האתר הינו קניין פרטי, בלוג פרטי ופרוייקט אישי, הכולל טורי דעה ומאמרי פרשנויות אישיים, ואינו מהווה במה ציבורית או שירות ציבורי. הנך רשאית להשתמש באתר למטרות פרטיות ואישיות בלבד. אין לעשות שימוש בתוכן המוצג באתר לשם מטרות מסחריות או לשם כל מטרה אחרת שאיננה אישית ופרטית מבלי לקבל את הסכמת הבעלים לכך מראש ובכתב. אין לקשר לאתר מכל אתר המכיל תכנים פורנוגרפיים או תכנים המנוגדים לחוק, או שפרסומם מנוגד לחוק, או המעודדים פעילות המנוגדת לחוק. השימוש באתר בכפוף לתנאי השימוש מוצע בחינם, אך הבעלים שומרת על זכותה לדרוש תשלום בעתיד עבור השימוש והגלישה באתר ו/או בחלקים ממנו.

תכנים הנמסרים על ידי גולשים

באתר מופיעים תכנים המתפרסמים ישירות על ידי משתמשי האתר באמצעות מערכת התגובות של וורדפרס הבעלים אינה נושאת בכל אחריות לתכנים אלו, אשר אינם משקפים את דעתה או עמדתה, ואשר אינה ערבה לתקפותם, אמינותם, דיוקם או חוקיותם, הבעלים שומרת לעצמה את הזכות להסיר את התכנים הללו בכל עת, וללא כל הודעה, על פי שיקול דעתה הבלעדי של הבעלים. כמו כן, הבעלים ראשית למנוע מכל משתמש שהוא לפרסם תכנים באתר, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

חופש הדיבור באתר אינו מוחלט. האתר הנו פרטי בבעלות וקניין פרטיים של הבעלים, ואינו מהווה במה ציבורית או שירות ציבורי. המשתמשת מצהירה ומבינה כי לבעלים אין כל חובה לאפשר תגובות או לפרסם תגובות.  הבעלים שומרת לעצמה את הזכות למנוע מכל משתמשת שהוא להגיב באתר, באופן גורף, או פרטנית ביחס לקטע מסוים, והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי.

המשתמשת באתר מתחייבת שלא לפרסם דברי נאצה, לשון הרע, ביטויים עוינים מעליבים טורדניים או גסי רוח, איומים, תכנים שקריים או מטעים, תוכן פרסומי או דואר זבל (spam), תכנים המפרים זכויות יוצרים, תכנים המפרים את פרטיותם של צדדים שלישיים, וירוסים, קוד עוין ויישומים מזיקים אחרים, תכנים בלתי חוקיים, או תכנים שעלולים להתפרש כבלתי חוקיים על פי שיקול דעתה הבלעדי של הבעלים.

המשתמשת היא האחראית הבלעדית לתכנים אשר היא מעלה לאתר ו/או מפרסמת בתגובות לבלוג, ומצהירה כי בדקה אותם ותשפה את הבעלים בגין כל נזק שייגרם לה עקב פרסום התכנים.

המשתמשת באתר מכירה בכך כי לבעלים של האתר יש יכולת מוגבלת לפקח על תכנים המועלים על ידי גולשים ומשתמשות אחרות, ולכן פוטרת את הבעלים מכל אחריות לנזקים שייגרמו לה עקב פרסום הודעה של משתמשות באתר.

פרטיות

באתר עשויים להיאסף, מפעם לפעם, ובאמצעות תוכנות סטטיסטיקות או שירותים של אתרים חיצוניים, מידע על התנהגות הגולשים בצורה לא פולשנית וללא שמירת פרטים מזהים, במטרה לייעל ולנהל את תכני האתר.

הבעלים לא תעשה שימוש מסחרי בפרטים אלו, לרבות כתובת דואר אלקטרוני, כתובות I.P. ופרטים מזהים אחרים, ולא תעביר אותם לאחרים, אלא במקרה שיתקבל צו משפטי המורה לבעלים למסור את הפרטים, או כאשר יידרש הדבר על פי חוק או חוזה.

לבעלים שמורה הזכות לפרסם פרטים הנוגעים לסטטיסטיקות השמורות באתר, כולל מילות חיפוש אשר באמצעותן הגיעו לאתר, דפים מפנים, דפים מופנים, מספר כניסות יומי, מספר גישות לעמוד מסוים, מספר כניסות ייחודיות.  כמו כן שמורה לבעלים הזכות להשתמש במידע זה כדי למנוע שימוש באתר בניגוד לתנאי שימוש אלו, כולל מניעת התחזויות, הונאה, פרסום ספאם או תוכן פוגעני או תוכן אסור או תגובות פרסומיות.

קישורים לאתרים של צדדים שלישיים 

באתר עשויים להופיע קישורים לאתרים של צדדים שלישיים. הבעלים לא תישא בכל אחריות ו/או חבות לתוכן קישורים שיפורסמו באתר, ו/או לתכנים המצויים באתרים של צדדים שלישיים המקושרים לאתר.

שירותים חיצוניים

באתר עשוי להיות שימוש בשירותים של אתרים חיצוניים שמטרתם להעשיר את התוכן, או לנהל את התוכן המופיע באתר. השימוש בשירותים אלו כפוף לתנאי השימוש של מפעילי השירותים. הבעלים לא תישאר בכל אחריות ו/או חבות הקשורה לשירותים אלו.

מידע מסחרי ופרסומות

באתר עשוי להופיע מידע מסחרי ופרסומות באמצעות מערכת AdSense של גוגל. הבעלים לא תישא בכל אחריות ו/או חבות לתוכן המידע המסחרי והפרסומות המופיעים במודעות אלו. אין בפרסום המודעות ו/או הקישורים למודעות כדי להוות הסכמה לאמור בהם או משום המלצה או עידוד לרכוש את השירותים או המוצרים המוצעים בהם. לבעלים אין כל שליטה על תוכן הקישורים, תדירות הופעתם, ומדיניות הפרטיות שלהם, ולכן אין הבעלים אחראית ואין היא נושאת בכל חבות שהיא בגין תוכן ופעילויות מודעות מסחריות אלו, והמשתמש נושא באחריות הבלעדית לכניסתו אליהם.

אחריות

הבעלים עושה את מירב המאמצים לספק למשתש מידע מדויק ומהימן, אולם ייתכן ויהיו בתכני האתר טעויות, חסרים ואי-דיוקים. על כן, הגולשת באתר מצהירה כי ידוע לה כי בתוכן האתר עלולים להיות טעויות ו/או חסרים ו/או אי-דיוקים כלשהם וכי לבעלים לא תהיה אחריות עו חבות כלשהן בגין השימוש שתעשה המשתמשת באתר, ו/או בגין תוצאות ונזקים כלשהם העלולים להיגרם כתוצאה מהשימוש בתוכן האתר במישרין או בעקיפין. אין במידע המוצג באתר כדי להוות ראיה בהליך משפטי כלשהו או כדי להעיד על תקפותו או אמיתותו. כמו כן, הבעלים איננה מתחייבת לעדכון המידע באתר. כל החומרים המסופקים באמצעות האתר מסופקים על בסיס כפי שהם (As Is), ועל פי זמינותם (As Available) וללא התחייבות מכל סוג שהוא, בין אם במפורש או במרומז. השימוש שיעשה באתר, בפלטפורמת האתר ובתוכן האתר הוא על אחריות המשתמשת בלבד. הבעלים איננה מתחייבת כלפי הגולשים באתר לזמינות ו/או לתקינות האתר ו/או פלטפורמת האתר, ו/או לכך שבעת השימוש באתר לא ייגרמו כל הפרעות או תקלות. הבעלים אינה מתחייבת כי האתר יפעל ללא טעויות או כי אתר זה או השרת שעליו מתאחר האתר נקיים מכל וירוס או דבר מה מזיק אחר.

הגבלת שימוש

רשיון השימוש באתר מותנה במילוי אחר תנאי השימוש הללו. הבעלים רשאית שלא לאפשר לך להשתמש באתר, להפסיק את השימוש בו על ידך או להגביל את השימוש בעת הפרה של משתמשת את תנאי השימוש הללו ללא הודעה מראש.

עדכון האתר

הבעלים רשאית לערוך שינויים באתר ובתנאי השימוש בו בכל עת.

שיפוי

הנך מתחייבת לשפות את הבעלים בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו לבעלים, לרבות שכ”ט עו”ד והוצאות משפט, עקב הפרת תנאי השימוש, או עקב כל שימוש בלתי נאות באתר על-ידך. הינך מתחייבת לשפות את מפעילי האתר מייד עם הוצאת הדרישה על-ידם.

דין ומקום שיפוט

על השימוש באתר זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.